حمام رفتن آقا پسرا
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 نینی.حمام

حمام پسران

ـ همون طور که رو تخت نشسته ٬ لباساشو میکنه.

هر کدوم رو پرت میکنه یه گوشه اتاق

۲ـ نیم وجب حوله رو میگیره دور باسنش و میره به سمت حموم

۳ـ می ایسته جلوی آیینه. شکمش رو میده تو...

بازو میگیره. فیگور چپ٬ فیگور راست٬ نیم ساعت قربون صدقه خودش میره٬

(این قدوبالا رو ببین چه کرده .لای لای لالای لای)

مامان جونش هم از تو آشپزخونه تایید میکنه

۴ـ زیر بغلش رو بو میکنه و رنگ چهره ش بر میگرده. سبز٬ آبی٬ بنفش

۵ـ در کمد شامپو ها رو باز نمیکنه چون اصلا توش چیزی نداره

۶ـ با قالب صابون سبزش زیر بغلهاشو کف مالی میکنه.

یه عالمه مو می چسبه به صابون

۷ـ با همون صابون صورت و مو و بدنش رو هم میشوره

۸ـ نرم کننده مو؟؟؟ برو بابا

۹ـ زیر دوش میگ… و به خاطر اکو شدن صداش تو حموم ٬کر کر میخنده

۱۰ـ دو دقیقه بعد دوباره میزنه زیر خنده٬ آخه این دفعه بوش رسیده به دماغش

۱۱ـ چاه حموم رو هدف گیری میکنه و م.... توش

۱۲ـ از زیر دوش میاد بیرون و یکهو می بینه یادش رفته بوده در حموم رو ببنده.

و همه فرش و کف خونه خیس شده.

( بیخیال...مامان خشک میکنه)

۱۳ـ حوله فسقلیش رو می پیچه دور باسنش و همون طور خیس خیس میره تو اتاق

۱۴ـ حوله خیس رو پرت میکنه رو تخت و ۲ دقیقه ای لباس می پوشه...

حموم سرعتی به این میگن...

البته ما خانوما این شکلیشو نداریم


حمام رفتن پسرا

خب بزار یه کوچولو ازداداش خودم بنویسم:

اونم این که داداش خودم میره حموم یه چیزایی با خودش میبره تو حموم

که من نمیدونم چیا هستن!!!

لوسیون بدن... نرم کننده قبل از شستن مو نرم کننده بعد از شستن مو...

یه بسته ژیلت (که وقتی درمیاد فقط جلدش همراهشه).

خوشبو کننده ی بدن...شامپو حالت دهنده ی مو ...لیف مخصوص فلان جا و...

تازه از یه ساعت خاص میره تا وقتی که...

اب ابگرمکن بشه یخ و دیگه مجبور بشه دربیاد 

درطول حمام بودنش اول صدای آب همراه با صدای عرعر ترانه خوندنش میاد

بعد از اون صداهای ناجور تق تق تق ..بگین صدای چی؟؟

خب صدای ژیلت شه داره میزنه به درودیوار(به این صدا آلرژی دارم!!) ...

بعد از این صداها یک ساعتی صدای آب تنها میاد...

بعد از اون دیگه هیچ صدایی نمیاد صدای آب هم نمیاد

خدا میدونه داره چیکار میکنه!!!

 بعد ازاونم یه چند ساعتی آب میریزه و ...دیگر هیچ!!

شلوارکشو میپوشه ومیاد بیرون..

حالا نوبت مامانمه که طفلک باید بره پشت سرش و... 

موهای روی درودیوار رو بشوره..

حقشه خواست پسر بی تربیته جرسومه نزاد...

حالا اقا پسرا بیان دفاع کنن از خودشون

جرأت دارین حرف بزنین..

شکلک قر 


نظرات شما عزیزان:

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت21:46---17 آذر 1391
ای بلا گرفته

mahsa
ساعت13:54---17 آذر 1391
سلام
اخ دختر تو خیییییلییییی باحالی
ازت خوووووشم میاد
دوووووست دارم
از خنده دل درد گرفتم
زودی بیا وبلاگم
دوس دارم باهم تبادل لینک کنم


مهرسا
ساعت14:04---16 آذر 1391

مردم از خنده! خوب شد اومدم تو وبتا!! وگرنه دق میکردم!!!دمت گرم!!


دختر سیسخت!
ساعت20:47---15 آذر 1391
سلام محدثه جون.....خوبی؟؟؟


من خوبم(حالا کی پرسید؟؟؟)


سیسخت استان ک و ب،گوشه ی شمال شرقی!


ممنون،خر ذوقم کردی....بازم بهم سر بزن....بابای!

پاسخ:

استان کوب دیگه کدومه؟؟؟گوشه ی شمال شرقی ؟؟؟؟

وااااااااااااااااا...مگه همین ورا نبود!!!

مگه یاسوج نیس؟؟؟!


پیچــک تنهــــــایی!!!
ساعت1:23---15 آذر 1391

گويند باغبان عمري طولاني دارد چون با گل سر و کار دارد ، ولي من عمري طولاني تر از باغبان دارم ، چون دوستي زيباتر از گل دارم..!


ژیلا
ساعت0:59---15 آذر 1391
حمووووووووووووووووووووم رفتن داداشت خیلی حا ل بهم زن بود اگه پیشش بودم روزی هزاربارجنگ ودعوابود

ژیلا
ساعت0:56---15 آذر 1391
اوووووووووووووووووووف قربونت برم با این حرفات الهی من دورت بگردم من موندم اگه تونبودی اید چیکارمیکردم؟؟؟؟؟؟
واقعا خندیدم کاملا درسته


پرنسس
ساعت21:36---14 آذر 1391
چشمای خودت ه این؟!!!!!!!
بابا من هلاک..................!!!
آجی چند سالته؟!


پرنسس
ساعت19:56---14 آذر 1391
کلا حال آدم بهم میخوره!!!
چندششششششششششششش...
امیدواریم همشون ایجو نباشن!


دختر بداخلاق
ساعت17:27---14 آذر 1391
فدات بشم
خودت گفتی


دختر بداخلاق
ساعت17:23---14 آذر 1391
سلام آجی جون
یه کمم از حموم رفتن خودت بگو واسمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج